Stabdžių remontas

Automobiliuose galimi dviejų tipų stabdžių sistema – diskiniai stabdžiai arba diskiniai ir būgniniai stabdžiai.

Diskiniai stabdžiai dažniausiai yra montuojami priekyje, kiekvienam ratui yra sumontuota po dvi stabdžių trinkeles diskinių stabdžių suportuose. Stabdžių trinkelės stabdymo metu yra spaudžiamos prie diskų, kurie sukasi kartu su ratu. Hidraulinėje stabdžių sistemoje spaudžiant stabdžio pedalą yra sukuriamas slėgis, kuris išstumia iš suporto cilindrus, kurie spaudžia stabdžių trinkeles prie diskų ir automobilis yra stabdomas. Naujesniuose automobiliuose šio tipo stabdžiai dažnai yra montuojami ir gale vietoje būgninių stabdžių

Būgniniai stabdžiai yra montuojami gale, jie yra būgno formos, būgninių stabdžių stabdžių trinkelės yra išlenktos pusapskritimiu ir turi frikcinius antdėklus ir stabdymo metu yra spaudžiamos prie vidinio būgno paviršiaus. Šio tipo stabdžiuose taip pat yra sumontuota po dvi trinkeles kiekvienam ratui. Hidraulinėje stabdžių sistemoje spaudžiant stabdžio pedalą yra sukuriamas slėgis, kuris padeda rato stabdžių cilindrui spausti trinkeles į vidinį būgno paviršių ir automobilis yra stabdomas.

Kuo stipriau spaudžiamas stabdžių pedalas, tuo didesne jėga spaudžiamos ir stabdžių trinkelės, kurios per ilgą laiką dėl nuolatinio spaudimo susidėvi, susidėvėti taip pat gali ir stabdžių diskai, prie kurių trinkelės yra spaudžiamos. Tada Jūsų automobiliui reikalingas stabdžių remontas.

Stabdžių remontas dėl susidėvėjimo reikalingas ir rankiniam stabdžiui, nes jo veikimas taip pat priklauso nuo būgninių trinkelių, stabdžių būgnų, ar galinių stabdžių suportų būklės.

Dar vienas ypatingai svarbus stabdžių sistemos komponentas yra stabdžių skystis, kuris užtikrina hidraulinio slėgio paskirstymą į visus keturis automobilio ratus. Labai svarbu periodiškai patikrinti stabdžių skysčio lygį ir, esant reikalui, jį papildyti. Stabdžių skystį rekomenduojama pakeisti kas du metus, nes jis per tam tikrą laiką prisisotina drėgmės iš aplinkos ir esant intensyviam stabdymui gali įtakoti stabdžių sistemos darbą-stabdymo efektyvumą. Jei taip atsitinka, stabdžių sistemoje atsiranda burbulų ir stabdymo metu gali išvis dingti stabdžiai.

Stabdžių remontas reikalingas:

  • Jei stabdant stabdžiai cypia, stabdymas yra sulėtėjęs, jo efektyvumas yra sumažėjęs, reikia patikrinti stabdžių trinkeles, diskus, būgnus, stabdžių suportų darbą.
  • Jei vairas ir stabdžių pedalas stabdymo metu vibruoja, greičiausiai, yra nusidėvėję stabdžių diskai, būgnai.
  • Jei nuspaudus stabdžių pedalą, jis prasmenga, turite jį papumpuoti, kad automobilis pradėtų stabdyti, vadinasi, stabdžių hidraulinė sistema yra nepakankamai aprūpinama skysčiu. Jei pedalas spaudžiasi sunkiai, gedimas gali būti susijęs su stabdžių vakuuminiu stiprintuvu, hidrauline sistema arba stabdžių cilindrais. Susijusi gali būti ir stabdžių vakuuminė sistema.
  • Jei ant stabdžių sistemos elementų yra skysčio nutekėjimo žymių, vadinasi, stabdžių hidraulinė sistema yra nepakankamai aprūpinama skysčiu.
  • Jei blokuojasi, kaista vienas arba keli automobilio ratai, tai gedimas yra stabdžių suportuose arba rankinio stabdžio lynuose.
  • Jei stabdymo metu automobilį užneša į vieną pusę, greičiausiai, yra užstrigęs stabdžių cilindras ar suportas.

Jei Jums reikalingas kokybiškas stabdžių remontas Kaune, kviečiame atvykti į autoservisą EDS1, kuris yra įsikūręs adresu Savanorių pr. 339C, Kaunas. Stabdžių remonto kaina mūsų servise leis ne tik džiaugtis efektyviu automobilio stabdymu, bet ir sutaupyti.