Akumuliatoriai

Daugumai vairuotojų pažįstama situacija, kai šaltą žiemos rytą automobilio užvedimo spynelėje pasukus raktelį, starteris kelis kartus išleidžia vangų garsą ir nutyla. Tokiu atveju būtina keisti automobilio akumuliatorių.

Akumuliatoriai gali būti aptarnaujami ir neaptarnaujami:

  • Aptarnaujami akumuliatoriai – tai akumuliatoriai, kuriuos eksploatacijos metu reikia pildyti distiliuotu vandeniu, todėl jiems reikalinga nuolatinė priežiūra. Kadangi į akumuliatoriaus sekcijas galima patekti, tai galima pamatuoti šio akumuliatoriaus elektrolito tankį.
  • Neaptarnaujami akumuliatoriai – tai akumuliatoriai, kurie technologiškai ir konstrukciškai yra panašūs į aptarnaujamus, tačiau jiems užtenka tik reguliarios profilaktikos, o nereikia nuolatinės priežiūros.

Dažniausiai automobilių akumuliatoriai gaminami naudojant keturias gamybos technologijas – seną, standartinę, modernią ir šiuolaikinę:

  • Sena. Naudojant šią technologiją gaminami aptarnaujami akumuliatoriai, kurių švino plokštelės yra legiruotos stibiu. Tai patys pigiausi akumuliatoriai, kurių Lietuvos rinkoje yra nemažai.
  • Standartinė – tai hibridinė technologija, kai teigiamo krūvio tinkleliai yra legiruoti stibiu, o neigiamo – kalciu. Naudojant šią technologiją gaminami neaptarnaujami akumuliatoriai. Tai tik nedaug už pagal seną technologiją gaminamus brangesni akumuliatoriai, kurie lyderiauja rinkoje.
  • Moderni – tai švino–kalcio technologija, kai abiejų krūvių plokštelės yra legiruojamos kalciu. Pagal šią technologiją gaminami neaptarnaujami akumuliatoriai, kurie dėl kalcio legiravimo proceso yra brangesni.
  • Šiuolaikinė – tai švino–sidabro technologija. Pagal šią technologiją gaminamuose akumuliatoriuose yra šiek tiek kalcio, tačiau į plokšteles yra legiruojamas nedidelis kiekis sidabro, kuris yra geras laidininkas. Tai pati brangiausia technologija, tačiau šie akumuliatoriai turi daugybę privalumų palyginti su pagal kitas technologijas pagamintais akumuliatoriais.

Labai svarbu žinoti, pagal ką reikia rinktis akumuliatorių automobiliui, taip pat, kad galingesnis akumuliatorius nei skirtas konkrečiam automobiliui neišspręs pradžioje aprašytos automobilio neužvedimo problemos. Į automobilį galima patalpinti ne daugiau nei 10 % arba ne daugiau nei 10 Ah galingesnį akumuliatorių nei nurodyta konkrečiam automobiliui pagal gamintojų rekomendacijas. Akumuliatorius starteriui neduos daugiau srovės nei starteris gali jos priimti pagal technines charakteristikas, o generatorius nepajėgs pakrauti galingesnio akumuliatoriaus, todėl jis bus nuolat sodinamas. Išeitis yra nebent ne tik montuoti galingesnį akumuliatorių, bet ir generatorių, o tai jau yra didesnės išlaidos.

Kraunant neaptarnaujamus akumuliatorius rekomenduojama naudoti automatinius pakrovimo įtaisus su IU charakteristika, kurie pasiekus reikalingą įtampos vertę automatiškai išsijungia. Tokį akumuliatorių kraunant su įprastu krovimo įtaisu su W charakteristika, kuris automatiškai neišsijungia, rizikuojate akumuliatoriaus resursų sumažėjimu arba net sprogimu.

Akumuliatorių kaina priklauso nuo gamybos technologijos ir charakteristikų, taip pat tūrio ir galingumo. Mūsų siūlomi akumuliatoriai – tai aukščiausios kokybės akumuliatoriai. Akcija taikoma dėl mūsų ilgametės patirties šioje srityje, nes klientams norime pasiūlyti geriausius akumuliatorius geriausiomis kainomis.

Jei norite sužinoti daugiau informacijos apie mūsų siūlomus akumuliatorius, susisiekite su mumis ir kartu rasime Jūsų poreikius geriausiai atitinkantį akumuliatorių.

Jei nenorite pirkti internetu, o domina akumuliatoriai Kaune, kviečiame atvykti pas mus, kur rasime optimaliausią variantą būtent Jūsų automobiliui. Mūsų akumuliatorių parduotuvė yra įsikūrusi adresu Savanorių pr. 339C, Kaunas.


Daugumai vairuotojų pažįstama situacija, kai šaltą žiemos rytą automobilio užvedimo spynelėje pasukus raktelį, starteris kelis kartus išleidžia vangų garsą ir nutyla. Tokiu atveju būtina keisti automobilio akumuliatorių.

Akumuliatoriai gali būti aptarnaujami ir neaptarnaujami:

  • Aptarnaujami akumuliatoriai – tai akumuliatoriai, kuriuos eksploatacijos metu reikia pildyti distiliuotu vandeniu, todėl jiems reikalinga nuolatinė priežiūra. Kadangi į akumuliatoriaus sekcijas galima patekti, tai galima pamatuoti šio akumuliatoriaus elektrolito tankį.
  • Neaptarnaujami akumuliatoriai – tai akumuliatoriai, kurie technologiškai ir konstrukciškai yra panašūs į aptarnaujamus, tačiau jiems užtenka tik reguliarios profilaktikos, o nereikia nuolatinės priežiūros.

Dažniausiai automobilių akumuliatoriai gaminami naudojant keturias gamybos technologijas – seną, standartinę, modernią ir šiuolaikinę:

  • Sena. Naudojant šią technologiją gaminami aptarnaujami akumuliatoriai, kurių švino plokštelės yra legiruotos stibiu. Tai patys pigiausi akumuliatoriai, kurių Lietuvos rinkoje yra nemažai.
  • Standartinė – tai hibridinė technologija, kai teigiamo krūvio tinkleliai yra legiruoti stibiu, o neigiamo – kalciu. Naudojant šią technologiją gaminami neaptarnaujami akumuliatoriai. Tai tik nedaug už pagal seną technologiją gaminamus brangesni akumuliatoriai, kurie lyderiauja rinkoje.
  • Moderni – tai švino–kalcio technologija, kai abiejų krūvių plokštelės yra legiruojamos kalciu. Pagal šią technologiją gaminami neaptarnaujami akumuliatoriai, kurie dėl kalcio legiravimo proceso yra brangesni.
  • Šiuolaikinė – tai švino–sidabro technologija. Pagal šią technologiją gaminamuose akumuliatoriuose yra šiek tiek kalcio, tačiau į plokšteles yra legiruojamas nedidelis kiekis sidabro, kuris yra geras laidininkas. Tai pati brangiausia technologija, tačiau šie akumuliatoriai turi daugybę privalumų palyginti su pagal kitas technologijas pagamintais akumuliatoriais.

Labai svarbu žinoti, pagal ką reikia rinktis akumuliatorių automobiliui, taip pat, kad galingesnis akumuliatorius nei skirtas konkrečiam automobiliui neišspręs pradžioje aprašytos automobilio neužvedimo problemos. Į automobilį galima patalpinti ne daugiau nei 10 % arba ne daugiau nei 10 Ah galingesnį akumuliatorių nei nurodyta konkrečiam automobiliui pagal gamintojų rekomendacijas. Akumuliatorius starteriui neduos daugiau srovės nei starteris gali jos priimti pagal technines charakteristikas, o generatorius nepajėgs pakrauti galingesnio akumuliatoriaus, todėl jis bus nuolat sodinamas. Išeitis yra nebent ne tik montuoti galingesnį akumuliatorių, bet ir generatorių, o tai jau yra didesnės išlaidos.

Kraunant neaptarnaujamus akumuliatorius rekomenduojama naudoti automatinius pakrovimo įtaisus su IU charakteristika, kurie pasiekus reikalingą įtampos vertę automatiškai išsijungia. Tokį akumuliatorių kraunant su įprastu krovimo įtaisu su W charakteristika, kuris automatiškai neišsijungia, rizikuojate akumuliatoriaus resursų sumažėjimu arba net sprogimu.

Akumuliatorių kaina priklauso nuo gamybos technologijos ir charakteristikų, taip pat tūrio ir galingumo. Mūsų siūlomi akumuliatoriai – tai aukščiausios kokybės akumuliatoriai. Akcija taikoma dėl mūsų ilgametės patirties šioje srityje, nes klientams norime pasiūlyti geriausius akumuliatorius geriausiomis kainomis.

Jei norite sužinoti daugiau informacijos apie mūsų siūlomus akumuliatorius, susisiekite su mumis ir kartu rasime Jūsų poreikius geriausiai atitinkantį akumuliatorių.

Jei nenorite pirkti internetu, o domina akumuliatoriai Kaune, kviečiame atvykti pas mus, kur rasime optimaliausią variantą būtent Jūsų automobiliui. Mūsų akumuliatorių parduotuvė yra įsikūrusi adresu Savanorių pr. 339C, Kaunas.


Daugiau

Akumuliatoriai 

Yra 14 prekės(-ių).
puslapyje
Rodoma 1 - 12 iš 14 dalykų
Rodoma 1 - 12 iš 14 dalykų