Šiuolaikinių automobilių išmetamoji sistema ne tik pašalina degimo produktus iš variklio, bet juos ir išvalo. Tam yra naudojami katalizatoriai, kurie sumažina nuodingųjų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose, o naujuose dyzeliniuose varikliuose papildomai yra montuojamas smulkiųjų išmetamųjų dalelių filtras (DPF), kuris surenka nedideles labiausiai aplinką teršiančias daleles. Tokie dyzeliniai varikliai atitinka EURO 4 standartą. Taip pat yra gaminami benzininiai varikliai, kurie atitinka net EURO 5 standartą, kuris apriboja nuodingų išmetamųjų medžiagų kiekį. Kiekvienas didesnis standarto skaičius reiškia net dvigubai griežtesnį apribojimą lyginant su prieš tai buvusiu.
Išmetamosios sistemos susidėvėjimą sąlygoja tokie veiksniai kaip darbas labai aukštoje temperatūroje: važiuojant 130 km/h duslintuvas gali įkaisti net iki 800 °C temperatūros; vidinė duslintuvo korozija, atsirandanti dėl eksploatavimo mieste: užvedant variklį atsiranda kondensatas, kuris dėl trumpų atstumų nespėja išgaruoti, dėl to duslintuvo vamzdyje susidaro duslintuvo sieneles graužiantis rūgštinis vandens tirpalas. Taip pat tokie veiksniai kaip išorinė korozija dėl aplinkos poveikio: duslintuvo paviršiuje vyksta oksidacijos procesas dėl nuolatinės sąveikos su purvu, vandeniu ir druskomis; susidėvėjusios variklio pagalvės: užvedimo ir užgesinimo metu variklis susipurto ir impulsą perduoda duslintuvui, dėl to padidėja variklio bloko judesio amplitudė.
Automobilių duslintuvų remontas reikalingas, kai išmetamųjų dujų kvapas yra juntamas automobilio salone, tai rodo, kad sistema yra nesandari ir yra dujų nuotėkis. Duslintuvų remontas reikalingas ir tuo atveju, kai yra girdimas pašalinis garsas iš po automobilio, tai rodo, kad duslintuvas yra blogai pritvirtintas, atsikabinęs arba prakiuręs.
Anksčiau arba vėliau kiekvienas vairuotojas susiduria su duslintuvo remonto būtinybe, tačiau tinkamai prižiūrint sistemą tai galima pavėlinti. Pirmiausia, reikia nuolat reguliariai tikrinti duslintuvo tvirtinimo vietas, kartais pavažiuokite didesnį atstumą, kad išmetamoji sistema spėtų pakankamai įkaisti ir iš jos būtų pašalintas susikaupęs kondensatas. Galiausiai, jei vairuojate dyzelinį automobilį su DPF dalelių filtru važiuodami užmiestyje, tam tikrą atstumą pavažiuokite žemesne pavara ir didesniais variklio sūkiais, kad iš išmetamosios sistemos būtų pašalinti susikaupę suodžiai.
Jei Jums reikalingas kokybiškas duslintuvų remontas Kaune, kviečiame atvykti į autoservisą EDS1, kuris yra įsikūręs adresu Savanorių pr. 339C, Kaunas. Duslintuvų remonto kaina mūsų servise leis ne tik džiaugtis sklandžiu automobilio duslintuvo darbu, bet ir sutaupyti.